MediaLeaders to inicjatywa skoncentrowana na edukacji medialnej oraz eksperckim, wsparciu z zakresu komunikacji.
Dzielimy się wiedzą za którą stoi solidne doświadczenie zdobywane w najważniejszych, polskich i międzynarodowych redakcjach, agencjach prasowych, wydawnictwach.
W naszym gronie są uznani dziennikarze, publicyści, reporterzy oraz praktycy nowych mediów. Z ich udziałem realizujemy szkolenia, dyskusje, panele, ale do dzielenia się tym co wiemy i umiemy podchodzimy elastycznie. Także w ramach indywidualnych formatów współpracy.

Pomysłodawcą i założycielem MediaLeaders jest Piotr Zieliński, dziennikarz i wieloletni wydawca programu Dzień Dobry TVN, współtwórca kilku programów telewizyjnych i internetowych, autor artykułów publikowanych w takich magazynach jak „Press”, „Gazeta Wyborcza – Duży Format”, „Newsweek” czy „Forbes”.
Jego autorski, początkowo kameralny projekt, spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przekształcił w regularną, aktywną działalność szkoleniową i edukacyjną.
W przedsięwzięciach MediaLeaders nastawionych na rozwój kompetencji w obszarze mediów, komunikacji czy wizerunku wzięło udział ponad tysiąc osób. Byli wśród nich branżowi pasjonaci, wolni strzelcy, przedstawiciele instytucji i firm.
Oczekiwali merytorycznej wiedzy od najlepszych fachowców.
Taką skupiamy w Media Leaders.

Piotr Zieliński – Dziennikarz, do niedawna wydawca programu „Dzień dobry TVN”. Z mediami związany od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach telewizji TVN, m.in.: reality show „Surowi rodzice” gdzie pełnił funkcję asystenta reżysera, „Między kuchnią a salonem” w którym był scenarzystą, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” – jako zastępca szefa redakcji. Dzięki jego zaangażowaniu dla kanału Canal+ Discovery powstała seria dokumentalna „Sukces nie zna granic”, realizowana w Europie, Ameryce i Azji.
Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla dziennika „Rzeczpospolita”. Autor filmów edukacyjno-informacyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Jako dziennikarz prasowy współpracował i współpracuje z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in. Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska”, Forbes Woman). Od 14 lat związany z branżowym miesięcznikiem „Press”, gdzie publikuje teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR.
Współautor dwóch pozycji książkowych – albumu „25 historii na 25 lat” opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX” w którym znaleźć można opowieści i reportaże o najwybitniejszych polskich dziennikarzach. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu.
W chwili obecnej pracuje nad debiutancką książką.

Anna Andraka – Autorka tekstów, zawodowo związana z mediami, reklamą i teatrem.
Ukończyła moduł dramaturgiczny Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych przy Uniwersytecie SWPS i Nowym Teatrze w Warszawie, Szkołę Pisania Sztuk Teatru Śląskiego w Katowicach, a także cykl warsztatów dramaturgicznych „Nasz głos” w Narodowym Starym Teatrze w Krakowie. Stypendystka Prezydenta Miasta Białegostoku 2018 r.Finalistka konkursu dramaturgicznego „Demokracja nie tylko dla dorosłych” organizowanego przez gdański Teatr Miniatura, w którym wyróżniono jej sztukę dla młodzieży „Wolf”, wydaną też po ukraińsku w antologii polskich dramatów „Eliksir starości”.Autorka tekstów do spektakli: „Straszka pospolita” (Grupy Coincidentia), „Podwórko zaginionych zabawek” (Teatr Lalki i Aktora w Wałbrzychu) oraz „Dwie wyspy” i „Pięciu Nieudanych” w Teatrze Lalki i Aktora „Kubuś” w Kielcach. Jest kierownikiem promocji Festiwalu Stolica Języka Polskiego w Szczebrzeszynie, współpracuje z wieloma organizacjami, instytucjami i przedsięwzięciami z obszaru kultury jak np. Wakacyjny Festiwal Sztuki dla Dzieci i Młodzieży Hurra! ART!, Międzynarodowy Festiwal Teatrów w Lesie LasFest, Up To Date Festival. W zakresie komunikacji i kreacji pracowała dla agencji reklamowych oraz czołowych polskich i międzynarodowych marek, także w rozwiązaniach opartych o Sztuczną Inteligencję. Spoty filmowe, które współtworzyła, były kilkukrotnie nagradzane przez Klub Twórców Reklamy.