Copywriter i redaktorka. Prowadzi warsztaty z kreatywnego pisania w reklamie w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie z wyróżnieniem obroniła pracę dyplomową „Wpływ języka reklamy na współczesną polszczyznę”. Studiowała też Communication, Media and Theatre w Chicago. Przez kilka lat związana z warszawską agencją reklamową Up. Autorka najróżniejszych tekstów reklamowych (sloganów, mailingów, plakatów, ulotek, treści na strony internetowe, nazw produktów, treści dla mediów społecznościowych, artykułów sponsorowanych) m.in. dla marek Pracuj.pl, Endo, H&M, Sephora, La Prairie, HP, Nikon, Soplica. W wolnym czasie pisze o Stanach Zjednoczonych i ich fenomenie kulturowym. Ma za sobą także przygodę z tłumaczeniem autobiografii prezydenta George’a W. Busha. Fanka dobrej kawy i swojego psa.

Szkolenia