Dzielimy się wiedzą z obszaru mediów, komunikacji i marketingu podając ją na różne sposoby, dokładnie tak, jak wymagają tego potrzeby.

Wspieramy firmy i organizacje za pomocą szkoleń, indywidualnego doradztwa, oraz realizacją oraz wdrażaniem konkretnych rozwiązań. Dajemy możliwość rozwoju kompetencji albo już gotowe efekty. Stwarzamy je w oparciu o najlepsze przygotowanie eksperckie i rynkowe analizy, uwzględniając przy tym oczekiwania i cele. Także takie, które łączą działania merytoryczne z dodatkowymi wartościami dla firm, instytucji, czy organizacji pozarządowych.

Szkolenia wewnętrzne

Mamy szeroki wybór kursów prowadzonych przez najlepszych praktyków i ekspertów, które realizujemy również jako wewnętrzne szkolenia o elastycznie dopasowanym zakresie merytorycznym. Szkolimy z dziennikarskiego rzemiosła, relacji z mediami, działań komunikacyjnych i wizerunkowych. Dostarczamy wiedzę o regułach opracowywania informacji, pracy z kamerą, wystąpieniach publicznych, czy wykorzystywaniu narzędzi socialmedia, zarówno dla pracowników, zespołów, kadry zarządzającej jak też całych organizacji. Organizujemy warsztaty, konferencje i prelekcje w formule pojedynczych spotkań albo cyklicznego programu.

Consulting i współpraca realizacyjna.

Tworzymy strategie komunikacyjne lub opiniujemy i wspomagamy już przyjęte rozwiązania. Naszą wiedzę o mediach i marketingu powierzamy zespołom i menadżerom albo działamy na ich zlecenie w ramach współpracy realizacyjnej.

MediaLeaders skupia ekspertów, ale też specjalistów wdrażających konkretne rozwiązania lub całe projekty, także długofalowo.

Wspieramy firmy, korporacje, podmioty NGO, angażujemy się w przedsięwzięcia społeczne i związane z kulturą. Wyróżniają nas kompetencje i doskonała znajomość medialnego rynku.

Opiniujące grupy eksperckie

Szerokie badania opinii to dziś powszechne narzędzia branży marketingowej jednak dla wielu przedsięwzięć efektywniejszym wsparciem bywa specjalistyczna ocena niezależnych ekspertów. W MediaLeaders stworzyliśmy autorski format opiniujących grup eksperckich, które podejmują się analizy przedsięwzięć i konceptów. To zespoły najlepszych autorytetów różnych dziedzin w których łączymy kompleksową wiedzę z obszaru mediów, komunikacji i biznesu.

Formuła łączy w sobie cechy badań focusowych i consultingu, a pracę grupy finalizuje kompleksowy raport zawierający diagnozę przedstawionych rozwiązań, merytoryczną argumentację przedstawicieli zespołu, sugestie rozwoju lub modyfikacji projektu.

Spotkania i eventy

MediaLeaders to nie tylko eksperci, ale też pasjonaci: literatury, podróży, sportu czy nowych technologii. W naszym gronie są uznani reporterzy, twórcy, wyjątkowe osobowości. Z ich udziałem realizujemy otwarte, tematyczne spotkania, ale też eventy dla firm, które mogą przyjąć mniej lub bardziej oficjalną formułę.

Także taką, która służy nie tyle konkretnej wiedzy, co poszerzaniu horyzontów poprzez wspólne dyskusje, działania i kreatywne warsztaty.